elviraeeriksson

Alla inlägg den 10 september 2014

Av Elvira Eriksson - 10 september 2014 21:37

Hej allihopa! Nu är det onsdag kväll imorgon torsdag. Jag är väldigt trött nu och orolig över att jag tror jag håller på att bli förkyld.. Usch! Men i detta inlägg tänkte jag inte prata om förkylning utan om hösten. Även om förkylning är eb del av hösten. Jag tycker hösten är mysig, det blir kanske lite svalare och mörkare på kvällarna. Men det kan fortfarande vara soligt och varmt om dagarna. Man kan mysa hemma på helgen och inte känna ångest över att man inte är ute. Man kan gå på bio, diva över med vänner, höst shoppa, lägga krut i skolan, eller vad man nu gillar och känner att man inte hunnit på sommaren! Jag har hjort ett litet collage med inspo bilder gill hösten, hoppas ni gillar..<3

(Bilderna är tagna från google, ihopsatta av mig, använt mig av appen picollage)

Presentation


hej jag är en 14 årig tjej som bloggar om skönhet, mode, dans oh mitt liv. fortsätt läs om du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards