elviraeeriksson

Alla inlägg under oktober 2014

Av Elvira Eriksson - 31 oktober 2014 14:39

hej! Idag köpte jag en ny klocka. Från ur&penn. Det är inte någon kvalité klocka utan mer en mode klocka. Jag tycker iaf den är super snygg. Rosé guld nu endast 300kr

Av Elvira Eriksson - 29 oktober 2014 10:29

hej igår bar en väldigt rolig dag. Först var det ansiktsbehandling pp ett spa med bästa kusinen Amanda här i Uddevalla, hur mysigt som helst. Först massage, sedan pormasktömmning,(aj) och borttagning av Milier ( aj) det gjorde ont då men nu är det så skönt! Sedan fick jag en bedömning av min hud, vad jag har för hudtyp och vilka produkter jag ska använda! Sedan var det shopping på torp jag köpte ett par jeans super snygga! Dagen avslutades med film, My wok mat. Alltså en super dag!

Av Elvira Eriksson - 25 oktober 2014 09:51

hrj allihopa nu har iaf jag höstlov vilket känns så skönt! Jag tänkte nu visa vad jag gör på mitt höst lov...

Mån. Tåg till Göteborg, träffa bästa kusinen Amanda, och åka till farmor och farfar

Tis. Ansiktsbehandling kl12! Super spännande

Ons. Sista dagen i Uddevalla

Tor. Hemfärd med tåg

Fre. Manikyr på harmonique + bo på hotell

Lör. Hotell

Sön. Plugga..'

Mån.. Skola........

Av Elvira Eriksson - 21 oktober 2014 16:18

hej idag passade jag på att inhandla en ny ansiktstvätt och en blackhead cleanser. Både från märket neutrogena.
Tvätten är från deras nyaste collection visiby clear pore&shine med lime doft! Nyfiken på att testa bägge... Båda är bra mot lite finnig ich oljig hy men jag tycker att den passar alla hudtyper!

SOS cleanser- 75kr
Ska ta bort blackheads på en vecka, men man ser skillnad redan efter 1 gång. Lätt skrubbig konsistens.

Daily wash- 75kr
Ska matta ner hyn, ge en uppfräschande känsla och lukta gott.

Av Elvira Eriksson - 21 oktober 2014 16:10

tog jag bort min tandställning! Ett år har jag haft den nu... Och är väldigt nöjd med resultatet.. Nu ska jag sova med en plastikens som inte syns och har en ståltråd på baksidan. Jag vill nu säga till er alla MED tandställning, håll ut du kommer bli nöjd! Ni som ska FÅ tandställning, det kommer kännas i början men det är det värt i slutet värt var enda minut!

Av Elvira Eriksson - 15 oktober 2014 17:50

buffe på Bianco stor rekommendation, cafét finns även i Sthlm

Mat

Av Elvira Eriksson - 11 oktober 2014 15:28

idag blev det mat på Måns ols igen tog hambeurharen denne gång med + vitlöksbröd med en dressing som var sååååå gudomligt god!!

Av Elvira Eriksson - 11 oktober 2014 12:11

nyss var jag på ett kloster med munkar, vi var inne i munkarnas butik och köpte lite ljus och jag köpte ett cerat "munkarnas bisalva"vilket faktiskt är super bra, mina läppar är fortfarande mjuka 2 h efter jag satte på det!

30kr

Presentation


hej jag är en 14 årig tjej som bloggar om skönhet, mode, dans oh mitt liv. fortsätt läs om du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards