elviraeeriksson

Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av Elvira Eriksson - 8 oktober 2014 17:48

1. Drick mjölk!
Kalcium hjälper dina naglar att inte frasa sig och då blir de enklare tjockare och går inte av lika lätt.

2. Avocado
Prova ät lite Avocado, jag gör inte det men jag har också som vanligt tjocka hållbara naglar därför behöver jag inte det men äter det ibland ändå det är ju så gott<3

3. Smörj händerna
Med handkräm, morgon, kväll, och på hösten/ vintern efter varje handtvätt! Jag har torra hände så har tips på handkrämer men kan göra ett separat inlägg on det senare.

4. Olja på Nagelband
För att få naglarna att bli långa inte bara uppåt utan också börja tidigare på fingret ska du Ta lite olja (nagelbandsolja eller oliv olja) på nagelbandsolja och liksom putta ner dem lite varje dag med en "nagelbandsnerputtare!"

5. Bit inte på naglarna
Om Du gör det sluta, eller använd stopp o väx nagellack

6. Du kan använda olika nagellacken serum för att få dem växa snabbare

7. Även serum för att få de starka

8. Klipp dem jämna!

9. Ät vitaminer som frukt

10. Använd vantar så fort det är kallt eller blåser och utsätt helst inte händerna för mycket diskmedel!

Av Elvira Eriksson - 8 oktober 2014 16:53

hej! Idag överraskades jag av en dagkräm i mitt rum, neutrogena, spot stress control. En kräm som man har på morgonen eller kvällen, tar bort oljig hy och finnar samtidigt som den återfuktar. Precis vad jag behövde en ny dagkräm man har innan sminket!

Så jag hoppas den är bra, nästa
Vecka får Numbers vad jag tycker eftersom jag känner att jag behöver använda den ett tag innan jag kan utvärdera! Kram

Presentation


hej jag är en 14 årig tjej som bloggar om skönhet, mode, dans oh mitt liv. fortsätt läs om du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards